FREE MEMBER & DELIVERY PRODUCT TO SINGAPORE, INDONESIA, THAILAND & VIATNAM

Sunday 17 November 2013

Double StemCell

Apakah terapi sel hidup?
Terapi sel Live Membantu membaiki dan membina semula sel-sel badan manusia, dan DEMIKIAN Meningkatkan imuniti. Degenerasi sel di dalam punca penuaan manusia , Oleh itu dengan menyampaikan tenaga dari sel-sel hidup kepada penuaan sel-sel, menyimpan ia muda dan badan manusia yang sihat.

Apakah DOUBLE stemcell ?
DOUBLE PHYTOCELLTM stemcell mengandungi pelbagai jenis kombinasi sel tumbuhan by Swiss phyto teknologi sel stem - PhytoCellTec ™ MalusDomestica (epal sel stem ) dan PhytoCellTec ™ Solar Vitis (anggur sel stem ), dan lagi kaya dengan yang kaya dengan nutrien Acai dan blueberry. Ia Menyuburkan kulit anda dari peringkat dalaman untuk memberi anda hasil yang ketara dan berkesan. Juga stemcell badan DOUBLE meremajakan dan mengaktifkan sel-sel untuk meningkatkan Meningkatkan tenaga dan daya hidup . Ia adalah produk yang selamat, semulajadi dan mudah untuk Kedua-dua wanita dan lelaki.

Kelebihan PhytoCellTec ™ Technology
Ini teknologi inovatif yang dibangunkan oleh Mibelle Biochemistry Termasuk kelebihan berikut:
Dapat memupuk sel-sel stem tumbuhan yang jarang dan terancam manakala Penghormatan alam semula jadi
Bekalan bahan-bahan yang tidak Terjejas oleh musim dan permintaan pasaran
Bahan-bahan tersebut adalah bebas daripada pencemaran dan bahan kimia
A kepekatan berterusan bahan-bahan metabolit dalam sel stem
Bahan-bahan DOUBLE stemcell

PhytoCellTec ™ MalusDomestica (sel stem epal) Spätlauber Uttwiler jarang epal Swiss adalah spesies abad ke-18 pokok epal yang mampu pemulihan diri dan mempunyai ketahanan yang lebih besar. Ia telah ditemui oleh pasukan penyelidikan Mibelle Biochemistry, dan kemudian saintis Mibelle Biokimia telah berjaya membangunkan sel stem daripada Uttwiler Spätlauber Swiss epal. Tidak seperti spesies lain , batang Uttwiler Spätlauber epal Swiss yang cell've tenaga yang lebih besar. Kajian penyelidikan telah menunjukkan bahawa, pada kepekatan 0.1% daripada PhytoCellTec ™ dapat mengaktifkan dan menjana semula sel-sel stem 80% dalam badan manusia. Selain itu, faktor-faktor epigenetik dan bahan-bahan metabolit ditemui di PhytoCellTec ™ Apple Stem Cell MalusDomestica telah membuat sumbangan kepada jangka hayat yang lebih lama dan sel stem Greater perlindungan sel. Keputusan yang indah sel stem epal telah menolak terapi anti -penuaan untuk tahap yang baru. Keberkesanan unik dalam anti -penuaan dan sel pertumbuhan semula mengaktifkan telah membuat produk popular Antara selebriti, sebagai contoh, Wanita Pertama Negara  America Syarikat, Michelle Obama, Helen Mirren dan Jennifer Lopez.

PhytoCellTecT ™ Solar Vitis (sel stem anggur)

PhytoCellTec ™ Solar Vitis Anggur Batang your dibangunkan dari anggur Gamay jarang Fréaux Teinturier sebagai bahan bioaktif. Anggur Gamay jarang adalah Fréaux Teinturier berasal dari rantau Burgundy Perancis, que mengandungi tahap yang sangat tinggi antosianin , OLEH YANG DEMIKIAN Kedua-dua daging dan jus adalah merah. Ia kaya dengan antioksidan yang membantu melindungi kulit dari radikal bebas yang dihasilkan oleh sinaran UV. OLEH YANG DEMIKIAN, PhytoCellTec ™ Solar Vitis Anggur Batang your Melindungi sel-sel stem epitelium pada kulit manusia terhadap penuaan tumbuh sinaran UV lebih tua serta akibat . Ia bermula tenaga selular untuk menjaga kulit anda muda dan sentiasa berseri.



Buah Acai (Acai Barry)

Buah Acai adalah Superfruit terkenal dengan penjagaan kecantikan Berasal dari hutan hujan Amazon. Ia kaya dengan antosianin dan flavonoid , Oleh itu mempunyai kesan anti- pengoksidaan yang lebih berkuasa daripada buah yang lain. Kandungan antioksidan Acai berry adalah 5 kali lebih daripada gingko , dan 33 kali ganda lebih daripada wain merah. Selain antioksidan, Acai berry juga kaya dengan asid lemak omega , asid amino , protein , mineral serta vitamin A , B1 dan E.

Blueberry

Blueberry Merujuk kepada beri nila berwarna. Ia berasal dari dan sebahagian besarnya ditanam di Amerika, itu adalah juga dikenali sebagai blueberry Amerika. Kesan-kesan kesihatan buah-buahan blueberry VMA ( antosianin ) yang Mengurangkan keletihan mata dan Meningkatkan penglihatan malam. Selain itu, blueberry mempunyai tahap yang tinggi kandungan pektin Yang Membantu Mengurangkan paras kolesterol , mencegah aterosklerosis dan Meningkatkan kesihatan sistem kardiovaskular. Kandungan vitamin C dalam blueberry Meningkatkan fungsi jantung ; Mencegah kanser, penyakit jantung, saraf kranial penyakit degeneratif ; HASILKAN minda Meningkatkan kuasa serta selesema , sejuk, sakit tekak dan cirit-birit.

ciri-ciri produk

Eksklusif Menggunakan dua jenis sel induk tumbuhan - sel stem epal dan anggur sel stem
Formula unik - Memastikan produk memberikan kesan maksimum
Asalnya diimport dari Swiss - epal dan anggur sel stem sel stem
Bioaktiviti tinggi - maju PhytoCellTec ™ pengekstrakan
Innovation Award 2008 Ciptaan Eropah
keberkesanan produk

Melambatkan proses penuaan
Meningkatkan kesihatan dan kecergasan
Pembaikan dan meremajakan sel
Mengekalkan badan keseimbangan asid-bes Dalam
Anti -pengoksidaan
Meningkatkan sistem imun

No comments:

Post a Comment